Jak pritahnout 46MB po telefonu ?

Techniserv techserv at techniserv.anet.cz
Wed Oct 9 09:55:02 CEST 1996

Jelikoz jsem to vyprovokoval, tak se k tomu vyjadrim:
Todlento by asi mozne bylo, ale obavam se, ze FTPnout neco
na WWW strance asi nepujde. Jinymi slovy - nevim o tom, ze by pozadovany
soubor byl na nejakem FTP serveru - jen na WWW.
Ovsem - pokud jde FTP sluzbami stahnout cosi na WWW, tak proc ne,
rad vyzkousim a dekuji za radu.

(a pro zajimavost, chce-li nekdo experimentovat - dane URL je
http://www.cabletron.com/software/sfvn-beta/4138952321/
pozadovane soubory Solaris_install.tar.Z, vlan_nt.zip. Po 19:30 hodine
URL prestane fungovat, je treba vytvorit nove pres dotaznik na
http://www.cabletron.com/securefast/beta/sfvn-survey.html? )

S pozdravem

Radek Lucan