Attachment v E-mailu

Ales Kmunicek kmunicek at svkkl.cz
Mon Sep 16 09:05:18 CEST 1996

Stefan Juricek wrote:

> Existuje v definici E-mailu nejake obmezeni pro velikost attachmentu?
>
> Jiz nekolik krat jsme v podniku meli problemy, kdyz nektery uzivatel
> poslal mail s attachmentem kolem 250kB. Jako klienta na stanicich
> pouzivame Pegesus Mail 2.40, na serveru Sendmail na OS Solaris.
> V konfiguraci Pegasa neni nastaveno omezeni velikosti attachmentu.
>
> Je to problem Pegasa, Sendmailu, nebo elektronicke posty jako takove?
> Nebo je problem nekde jinde?
>
> Za blizsi informace predem dekuji
>
> Ing. Stefan Juricek
> juricek at mnd.cz
> [...]

Ja osobne pouzivam pro vyrizovani posty Netscape Navigator 2.02 a
nikdy jsem s velikosti attachmentu problemy nemel. Posilal jsem
attachment o velikosti pres 300 kB. Myslim si, ze obecny problem
elektronicke posty to jiste nebude.

                                Ales Kmunicek

P.S. S Pegasus mailem bohuzel zadne zkusenosti nemam, takze ohledne
nej vam nemuzu poradit.