rychly www-prohlizec

dohnal at bbs.infima.cz dohnal at bbs.infima.cz
Mon Sep 16 18:34:56 CEST 1996

IN>Dobry den vespolek.

IN>Potreboval bych vedet jestli by mi nekdo nerekl jestli existuje nejaky
IN>rychly a nenarocny browser pro WIN311. Mam totiz starou 386ku notebok
IN>(386SX/25; HDD120; modem-Supra Expres 288) a s Netscapem 2.0 ani Explorerem
IN>2.0 nejsem ohledne rychlosti spokojeny. Jsem nucen totiz volat do Brna a to
IN>neco stoji. Rad bych vyuzil rychlosti sveho modemu ale ta je znehodnocena
IN>vykonem pocitace+programu. Jestli vite o nejakem reseni dejte prisim vedet.

IN>                                                                    Zdravi
Mam obavu, ze v tomto pripade neni problemem ani tak jiny software, jako
spis kvalita telef. linek. A jeste typ. Podivejte se na rychlost portu,
pres ktery pouzivate modem. Byva to casto uzke misto (co se tyka
rychlosti modemove komunikace) u stolnich sestav.
---
 þ SLMR 2.0 þ S pozdravem Ludek Dohnal    (dohnal at bbs.infima.cz)