rychly www-prohlizec

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Tue Sep 17 08:42:30 CEST 1996

According to dohnal at bbs.infima.cz:
> Mam obavu, ze v tomto pripade neni problemem ani tak jiny software, jako
> spis kvalita telef. linek. A jeste typ. Podivejte se na rychlost portu,
> pres ktery pouzivate modem. Byva to casto uzke misto (co se tyka
> rychlosti modemove komunikace) u stolnich sestav.

Jsem nucen obcas pouzivat svoji starou 386 pro "webani", kdyz neco
potrebuji nutne doma a tak mohu z vlastni zkusenosti rici, ze problem v tomto
pripade asi opravdu neni v kvalite modemu, telefonni linky ci cehokoliv jineho,
ale v tom, ze Navigator i IE jsou velci zrouti pameti a na 4 MB se skoro
nehnou, tim spise, pokud je to 386SX.
Kazda rada je tu draha, nabizi se upgrade HW, ale to asi neni to, co by
chtel autor puvodniho dotazu slyset :-) Mozna zkusit starsi Mosaic nebo
rovnou DosLynx...

Zdravi,

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| Network Administrator             |   Computer Press              |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   e-mail: antos at cpress.cz     |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |