oprava: ne Netscape Navigator ale Winsock

onci at bbs.infima.cz onci at bbs.infima.cz
Tue Sep 24 08:00:39 CEST 1996

SM>nevite nekdo jak zaridit, aby Winsock Trumpet v.2 neexpiroval?
SM>Pripadne odkud lze stahnout "zijici" verzi ci dokonce ma-li nekdo zkusenost
SM>s registraci a platbou jinak nez pomoci Internetu a kreditni karty?

Mno to jde velice snadno :-)). Ale nez jsem na to prisel ubehli asi 2
mesice, pak mi povolily nervy.
Tak:     1.Zapamatuji si nastaveni Winsocku (IP adresa, DNS atd)
          2.Smazu nebo prejmenuji soubor TRUMPET.INI
          3.Spustim Winsock a znova nastavim vse z bodu 1.
Takto to bude zase nejakou dobu slapat, pak to vyexpiruje zas

                                                  Hi Forrest
=Email:ONCI at BBS.INFIMA.CZ
=Name:Ondøej Cílek
=phone:0361/256074