Dotaz - vzajemne sledovani monitoru pod WIN95

Petr Macoun braun at login.cz
Tue Sep 24 09:51:42 CEST 1996

Mirek Valenta <agkrom at risc.upol.cz> wrote in article
<199609231708.TAA12883 at ns.felk.cvut.cz>...

> Dobry den.
>
> Nevite prosim nekdo, zda-li existuje program, ktery by pod WIN95 umoznil
> sledovat na monitoru jedne stanice, co se deje na monitoru 2. stanice?
> Jedna se mi o to, aby studenti mohli na monitoru sveho PC sledovat co se
> deje na monitoru ucitele a ucitel tedy pri vyuce nemusel pouzival
> zobrazovaci zarizeni typu LCD ramecky, projektory atp...
>
> Predem dekuji za jakekoli odpovedi ma muj dotaz.
>
>                         S pozdravem M. Valenta
>                                     agkrom at risc.upol.cz

Dobry den,

	muzete za timto ucelem vyzkouset MS NetMeeting, ktery to ma jako jednu z
voleb. Obavam se ale, ze pro Vami zamyslene pouziti (ucitel + 20 studentu)
asi nenajdete uspokojive reseni (predevsim kvuli grafice, ktera Vam
spolehlive zahlti sit). Tusim, ze neco podobneho jsem kdysi zkousel pod
Novellem (LanAssist???) a pod Windows to bylo nepouzitelne. Zajimavou
volbou, kterou jsem ale jeste nezkousel, je synchronizovana prezentace v MS
Powerpoint.

Hodne uspechu, Petr Macoun (braun at login.cz)