Kden najit vysvetlen pojmu :) ...

Jan Kurik kurik at reax.cz
Tue Dec 2 12:06:50 CET 1997

-----Original Message-----
>From: Bohumil Chalupa <bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz>
>To: smajlik at cs.felk.cvut.cz <smajlik at cs.felk.cvut.cz>
>Date: 2. prosince 1997 10:20
>Subject: Re: Kden najit vysvetlen pojmu :) ...
>
>Mila Kovoprojekto Brno, prosim Te, abys propriste neposilala dopisy ve
formatu HTMl. Nekteri lide totiz >dosud ctou postu v normalnim textovem
formatu. A jeste nejakou dobu budou. Take karticky v attachmentu si,
>prosim, nechej od cesty. Staci zminka na pul radky, kde se da karticka
najit. Ze se maji radky lamat na >rozumnou delku se tu take omilalo
mnohokrat.

    Myslim, ze tento apel by mel byt zaslan spise Microsoftu, ktery tyto
udesne nastaveni ma ve svych produktech jako default. Mene zkuseny uzivatel
tak chudak ani nevi, ze posila neco, co je pro mnohe naprosto necitelne a
nanejvis je to vytaci, kdyz se to snazi prelouskat.

>Vetsinu techto problemu by odstranila trocha slusnosti zvlaste novych
ucastniku: nejprve chvili nasloucham, a >pak teprve mluvim, prip. se ptam.
Pri tom naslouchani se dovim 90% toho, nac bych se jinak zbytecne a
>ukvapene ptal. Zdravi Bohumil Chalupa V utery 2. prosince >1997
Kovoprojekta Brno a. s. napsala mimo >jine: Zkuste "slovnik smajliku" - -

Jan Kurik <kurik at gate.fee.vutbr.cz>