Posta, uzivatele, mila Kovoprojekta.

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Dec 2 12:45:19 CET 1997

Pane Kuriku,

mate uplnou pravdu. Totiz v tom, ze M$ produkty vetsinou delaji s postou
"co chteji".
I Vas  "Microsoft Outlook Express 4.71.1712.3"  nejak nalamal citovane
useky me posty, ale jeste predtim pridal citovatka na zacatky
dlouhatanskych radek ve Vasem sirokem okne. Ta se po novem preradkovani
ocitla nahodne uprostred radek.
 Naopak spoustu radek k sobe nepatricich slil do jedne hromady. Posledni
tri radky puvodniho dopisu jsou toho krasnym prikladem.

"Mene zkuseny uzivatel" pak ani nevi, co posila...  :-))

Zdravi
       Bohumil Chalupa