dotaz k vytvareni www stranek

Hanuš Adler had at pdas.cz
Wed Feb 12 14:20:25 CET 1997

On 12 Feb 1997, Milan Vácha wrote:

> Zdravim vsechny smajliky
>
> a dovoluji si vas obtezovat se svou otazkou.
>
> Je nejaka moznost jak vytvorit WWW stranku, ktera by podporovala
> nekolik kodovych stranek bez toho, aby bylo nutne ukladat na server
> kazdy dokument v nekolika formatech - pro kazdou kodovou stranku
> zvlast (neco jako automaticka konverze) a jak postupovat pri vyvoji
> www stranky, ktera by mela podporovat vice kodovych stranek? Rovnez
> uvitam jakekoli postrehy, ktere by mi pomohli pri vytvareni me prvni
> www stranky a pripadny seznam konferenci, ktere se podobnou
> problematikou zabyvaji.

Jedna moznost je prekodovavat je pomoci cgi skriptu podle pozadavku
klienta.

Druha moznost je nainstalovat si upraveny apache www server, ktery
provadi prevod automaticky podle typu klienta (sam pozna, ktere kodovani
je pravdepodobne vhodne).

Treti, nejjednodussi moznost je publikovat ty stranky v kodovani
ISO-8859-2 (a napsat to v hlavicce do META tagu) a nejpouzivanejsi
browsery si to na Windows automaticky prevedou do lokalniho kodovani.

S pozdravem,

Hanus Adler