Namountovani UNIX disku

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Wed Feb 12 17:46:20 CET 1997

Dekuji za odpovedi.
V podstate tak nejak jsem si myslel, ze to asi musi fungovat. To jest musi existovat
JAKYSI nfs demon, ktery se JAKYMSI zpusobem nakonfiguruje (prava apod...)
aby mohl na PC s W95 bezet JAKYSI klient, ktery se s demonem domluvi
a vse obstara. Cili pokud jsem dobre pochopil tvou odpoved, ma idea byla spravna a jsem
na sebe patricne hrdy :-).
A ted se dostavam k takovym problemum, jako je zjistit, JAK se pozna, ze na UNIXu
bezi onen nfs demon, jak se mu ta prava nastavi, pokud tam demon nebezi - odkud
se da ziskat (Internet, v horsim pripade koupe), atd.

Takze se budu tesit na dalsi prival odpovedi.

Zatim jeste jednou dik.

R. Lucan

zkus nfs (pokud ti na solarisu bezi nfs demon) a nebo existuje neco jako Samba
- musi tin a tom solarisu bezet jakysi demon a potom se  (po
nastaveni prislusnych prav) chovaji prirazene prostredny (disky, tiskarny)
na solarisu jako pod windozema tozm. daji se pripojit pomoci
\\solaris\export\data
apod.
 Posledne jmenovany zpusob jsem zatim nezkousel, jelikoz nemam w95 ;)
jinak nfs mi tu funguje ok, chce to ale na tom pocitaci kde si chces ten
filesystem namontovat mit nfs klienta (myslim ze je pod w95 i pod wNT)
Ja tu na Linuxu mam i nfsd i smbd nmbd ale nevim jak na Solarisu, to se
budes muset podivat sam (mozna nebudou default zapnuty a budes je nejdriv
muset nainstalovat nebo jen povolit)

doufam ze to alespon trochu pomuze.