Dalsi kniha ve smajliku

Miroslav Renda renda at feld.cvut.cz
Mon Feb 17 13:07:50 CET 1997

Omlouvam se za tuto pro nekoho necitelnou zpravu.

Zacal jsem trochu experimentovat s vybavenim od Microsoftu a hned jsem si dovolil pouzit MS News pro odeslani "ostre" zpravy. Chyba!

Po nahlednuti do puvodni zpravy jsem zjistil, ze jsou zde korektne uvedeny hlavicky:

ale chybi hlavicka:

To zrejme nektere postaky zmate a ti pak zobrazi zpravu bez dekodovani.
Zatim jsem nekoukal, jestli to byla moje chyba pri konfiguraci nebo jestli to tam tuto hlavicku proste neda.

URL na smajlika je tedy:
http://omicron.felk.cvut.cz/html/kniha/smajlik.html

Prime URL na stranky knihy Internet CZ a Netscape Navigator je:
http://www.capitol.cz/~kniha/

Hezky den
Miroslav Renda