Dalsi kniha ve smajliku

Miroslav Renda renda at feld.cvut.cz
Mon Feb 17 13:36:57 CET 1997

Jeste jedna oprava.
Ja jsem zpravu odesilal pres konference News a v newsech jsou vsechny hlavicky uvedeny korektne.
Chyba je tedy zrejme na strane brany mezi news a listserverem. To co je uvedeno dole se vztahuje
ke zprave, ktera mi prisla ze smajlika postou.

BTW:
Nemuzu presvedcit MS Mail, aby mi pri Reply odsazoval puvodni zpravu znakem >. V konfiguraci mam tuto
polozku samozrejme zaskrtnutou, ale on stejne vzdy uvede puvodni zpravu na konec dopisu neodsazenou.
Mam build 4.70.1155. Nevite, kde je chyba?

Mirek Renda

Po nahlednuti do puvodni zpravy jsem zjistil, ze jsou zde korektne uvedeny hlavicky:

ale chybi hlavicka:

To zrejme nektere postaky zmate a ti pak zobrazi zpravu bez dekodovani.
Zatim jsem nekoukal, jestli to byla moje chyba pri konfiguraci nebo jestli to tam tuto hlavicku proste neda.