Fulltextove vyhledavani

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Wed Feb 19 00:04:54 CET 1997

Nazdar,

> Nevedel by prosim nekdo, jak si udelat na svem hardu fulltextove vyhledavani
> napr. v txt dokumentech. Napr. formou search v html editoru. To jsem
> zkousel, ale nevim jak tam zadat oblast souboru, ktere maji byt prohledavany
> (front page editor).
>
>                                                         Predem dekuji
>                                                         Honza Mikulas

Nevim, ale cetl jsem, ze AltaVista nabizi svuj software pro osobni
pouziti na hardu. Takova AltaVista v malem, misto Inetu vede databazi
o souborech na disku. Nicmene neznam link ani zda je to free ci nejak
casove omezene... Proste jen takovej tip. Mozna vice informaci primo
u Digitalu.        Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2