Dotaz pro znalce AltaVisty

M. Linhart softfair at mbox.vol.cz
Mon Jul 28 11:25:45 CEST 1997

Dobry den,
pred par dny jsem dostal informaci o tom, ze i nektere
ceske firmy (napr. www.inware.cz) zprovoznily
"push" kanal pres novy PointCast.
Nahral jsem si tedy novou verzi PointCastu, a ze stranky

http://www.inware.cz/broadcast/inware_jump.htm

jsem si nahral soubor, ktery je v HTML kodu ulozen jako

http://www.inware.cz/broadcast/inware.cdf

Vsechno funguje perfektne, ale chtel jsem zjistit,
ktere ceske firmy jiz updatuji informace o sobe timto zpusobem.

Takze jsem nejprve zkousel na AltaViste dotaz:

CDF +host:cz

pak

cdf +host:cz

To mi vratilo 10 a 11 prispevku, ovsem to jsou stranky s TEXTEM
cdf (coz je nejaka odborna zkratka a s nasim problemem to nesouvisi).

Prosim, muze mi nekdo (treba primo na muj mail) poslat spravnou formulaci
dotazu: "Ukaz vsechny stranky z domeny CZ, ve kterych HTML kodu je
moznost stahnout si soubor *.cdf ?"
Zkousel jsem file: a link: a porad se v tom nejak placam.

Predem velmi dekuji !

--
Martin Linhart
SoftFair