Jak je to s NEWS servery ?

Ing. Jixm )kopmk zdoas at mbox.vol.cz
Wed Jul 30 13:26:10 CEST 1997

Muze mi nekdo poradit, jak je to s NEWS servery v CR ? Pripadne bych prosil
o odkaz na nejake informace.
Jake jsou mezi nimi vazby ? Pouzivam program MS Internet News a nevim, jaky
server si  mam nastavit.
Zkousel jsem news.vol.cz a csnews.vslib.cz a prispevky ve stejnych
skupinach nejsou totozne (alespon ne vsechny).
Kdyz jsem vystavil prispevek na news.vol.cz, tak se objevil i na
csnews.vslib.cz, naopak ale ne.
Jaky si mam nastavit server, abych neprisel o zadny prispevek ?
A jeste jeden dotaz: musim byt do konference prihlasen ? Nestojim prilis o
to, aby mi prispevky chodily do mail boxu.
Rad bych pouzival MS Internet News.

Predem dekuji za informace.
Jiri Skopik, zdoas at mbox.vol.cz