informace

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Wed Jun 18 00:20:13 CEST 1997

> From: Jouda Prochazka <pro20um at axpsu.fpf.slu.cz>
>
> 	Vazeni Smailici
>

> 	Uz asi ctrnact dni mi dochazi z Vasi konference dopisy, no a
> protoze jsem se do zadne neprihlasoval, tak je mi to celkem zahadou.

Pravdepodobne se nekdo cvicil prihlasovat Vas
bez Vaseho vedomi v konferenci. Nic Vam nebrani, odhlasit se.
Musite to ale provest z adresy, na kterou Vam chodi prispevky.

>To by
> mi ani tak nevadilo, spis postradam tema teto konference, o cem se vlastne
> v teto konferenci ma hovorit, bohuzel z Vasich dopisu jsem to nedal...

Tato konference je urcena pro sirsi diskuzi o Internetu (pomoc zacatecnikum,
vymena zkusenosti, upozornovani na zajimave zdroje a pod.).

> 		Takze dik za drobne informace, rad se pripojim do debaty.
>
> 					Ahoj Marek

Vladimir Vrabec
OMICRON