Reply to Re: Pochcal jsem zachod

Andrej Masiar amasiar at pp.internet.sk
Wed Jun 18 08:06:58 CEST 1997

> ...Da se to prosim nastavit nekde v Internet Exploreru?
> (v jeho news nadstavbe?)
> Diky !
>
> M. Linhart

Vo verzii 3.0 sa to nastavuje tak, ze si kliknes (v Internet
Explorer)  na ikonu POSTA (otvori sa ti roletove menu) potom na Citat
postu. Otvori sa ti okno Internet Mail. Tam zase kliknes na POSTA a
na Asistenta Dorucenej posty. Tam uz urobis potrebne zmeny.
(skusal som to v MSIE 3.0 Slovenska lokalizacia, ktora by sa nemala
od Ceskej, alebo Anglickej lisit)

Andy