Jak informovat publikum o soutezi?

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Mon Mar 3 20:52:17 CET 1997

Nazdar,

> Taky jsem to jeste nepotreboval, ale Neviditelny pes se mi zda byt
> docela dobry napad-jenom, co na to O.Neff?

Tezko rict. Rekl bych, ze prvni zadost takoveho druhu by nemusel
odmitnout. Blbe by bylo, kdyby ho pak podobnyma prosbama obtezoval
kdekdo... Par inzeratu (stene na prodej, slepec hleda podnajem) jsem
tam uz videl. Vse samozrejme neplacene, jen tak z dobre vule Mr.
Neffa...

> | Ing. Zdenek Drvota, director                  |

                                              Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord at bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2