WinFax

Novotny Jiri NOVOTNY at ftknw.upol.cz
Tue Mar 4 08:02:04 CET 1997

Jedna znama me pozadala o radu, ale nejsem ten pravy radce :-). Je tu
nejaky odbornik, ktery muze poradit neco KONKRETNIHO s nasledujicim
problemem?? Jsem si vedom, ze je definovan ponekud volneji, ale
presnejsi popis "zavady" z ni nevyrazim. Je - podle svych slov -
naprosty antitalent pres pocitace.

Diky za kazdou radu.

| Jiri NOVOTNY, Olomouc,  |  e-mail : novotnyj at risc.upol.cz |
|    Czech Republic       |  http://risc.upol.cz/~novotnyj  |