Zamrzavajici WIN95

Pavel Bares baresp at ttc.cz
Fri Mar 7 23:21:58 CET 1997

Zdravim konferencniky,

mam problem. Od jidte doby (mam podezreni, ze od te chvile co jsem Win95
prekopiroval na jiny disk) mi trvde zatuhavaji. Stava se to po vyberu nejake
polozky v menickach (nejcasteji po stisku pravym tlacitkem, ale stalo se to i
ve Start menu a jinde), ale ne vzdy. Jen cas od casu, naprosto nepravidelne.

Zkusil jsem preinstalovat vse co tam mam - Win95 , MS Plus, NU95, Office,
Inter. explorer s tim, ze novejsi verze instalovanych souboru jsem nepremazaval,
ale efekt zadny.

Nevite nekdo co s tim ? Ktery knihovny a drivery by za to mohly?

Predem diky za vsechny tipy.
					Pavel

Mails for me : <mailto:baresp at ttc.cz>

Pisete-li mi sem cesky, klidne pouzijte kodovani ISO 8859-2