Netscape - vymaz prijatych sprav.

Honza Vyskoc ropak at mbox.vol.cz
Sat Mar 8 11:57:23 CET 1997

petersnet at netlab.sk (Peter SMELIK) wrote:
>	pouzivam NESCAPE 3.0 a az do dnesneho dna som s nim bol spokojny.
>Neviem z akej priciny, no odrazu mi nejde mazat prisle prispevky. Pri
>pokuse o toto: "Error writing mail file".

Tohle na mne Netscape 3.0 (pro Win3.x) vyplivne, kdyz mam otevreno moc
jeho oken (browsery, mail, news a okna pro stahovani souboru).

Pocet soucasne probihajicich akci lze nastavit v :
Options/Network Preferences/Connections
(ja tam mam ted 12, coz mi staci).

Honza Vyskoc       ropak at mbox.vol.cz        Fido 2:423/42.38
ROPAK v.o.s. - Rychle opravy pocitacu a kancelarske techniky
Bozkovska 47  301 43  Plzen   tel. 019-722 46 06 , 72 408 92