Zamrzavajici WIN95

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Mon Mar 10 14:32:24 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, Pavel Bares wrote:

> Zdravim konferencniky,
>
> mam problem. Od jidte doby (mam podezreni, ze od te chvile co jsem Win95
> prekopiroval na jiny disk) mi trvde zatuhavaji. Stava se to po vyberu nejake
> polozky v menickach (nejcasteji po stisku pravym tlacitkem, ale stalo se to i
> ve Start menu a jinde), ale ne vzdy. Jen cas od casu, naprosto nepravidelne.
>
> Zkusil jsem preinstalovat vse co tam mam - Win95 , MS Plus, NU95, Office,
> Inter. explorer s tim, ze novejsi verze instalovanych souboru jsem nepremazaval,
> ale efekt zadny.

<OFF TOPIC>   // vzhledem k urceni Smajlika
Zcela jiste fungujici reseni bude "odvirovani" pocitace od 95-ti woken.
To "tuhnuti" je bezny stav systemu - to jste si jeste nevsiml? ;-))
Ale vazne - doporucuji postupnou instalaci (W95->Plus!->IE->Office->NU).
Kde to zacne tuhnout? Pokud hned na zacatku, je tu moznost nekompatibility
noveho HDD.

Produkty M$ jsou opravdu nekdy zajimave - za jednu z vyhod W95 je vydavan
Install shield, umoznujici odinstalaci programu. Vynikajici vec. Kdyz jsem
pokusne instaloval Internet Explorer 3.0, vzala si instalace IE + ActiveX
zhruba 11 MB. Po odinstalaci IE ubylo asi tak 200 kB, zrusenim ActiveX
zmizelo dalsich 600 kB. Cili po (teoretickem) navraceni do puvodniho stavu
prebyva asi 10 MB. K cemu to je a co to dela, to vi jen Bill.

Pro reseni problemu s Wokny mohu prat pouze co nejvetsi trpelivost - je ji
potreba hodne. Kdyz se to tak vezme, mela by byt Wokna zadarmo. Cas
straveny nad problemy s jejich chodem vyjde urcite draz nez jejich
porizovaci cena.
</OFF TOPIC>

Jirka

					Jiri Vesely