Netscape - vymaz prijatych sprav.

Jaroslav Flegel flegel at space.cz
Mon Mar 10 21:48:10 CET 1997

Peter SMELIK wrote:

> Dobry den,
>
>         pouzivam NESCAPE 3.0 a az do dnesneho dna som s nim bol spokojny.
> Neviem z akej priciny, no odrazu mi nejde mazat prisle prispevky. Pri
> pokuse o toto: "Error writing mail file".
>         Ak niekto vie, prosim o help.
>
>                 vopred dakujem  P.Smelik  ( petersnet at netlab.sk )

Myslim, ze doslo k chybe ve folderu tj. v souboru, ktery obsahuje maily,
ktere chcete mazat.

Takze doporucuji obecny postup na opravu souboru:
1. zkontrolovat PC proti virum
2. zkontrolovat povrch harddisku 	a)scandisk z DOSU  nebo
					b)diskdoctor od Nortona
					c)utilitou W95 v pripade W95

Pokud ani potom nebude mozno mazat, byl dany soubor nevratne poskozen,
slo by zkusit opravit -> v Netscapu Compress Folder

Snad pomuze

	Jaroslav Flegel
mailto:flegel at space.cz