Cestina na Netu: -ovsky

Miroslav Renda renda at feld.cvut.cz
Thu May 1 14:30:59 CEST 1997

Souhlasim se spravnosti -ovy, i kdyz se mi tento tvar prilis nelibi (v diskut. souvislosti).
Obecne bych ovsem nedoporucil brat vyjadreni Ustavu pro jazyk cesky jako dogma.
Nekolikrat mi na jejich informacnim telefonu podali informaci, kterou pohled do posledniho vydani
pravidel pravopisu vyvratil.

Miroslav Renda
Tel.  2435 2757