Cestina na Netu: -ovsky

Hlavenka hlavenka at cpress.cz
Thu May 1 14:12:49 CEST 1997

Nene, jednoznacne a jedine spravne je -ovy. Potvrzeno Ustavem pro jazyk
cesky, i kdyz to neni zrovna autorita v pocitacove terminologii ;-)
Koncovka -ovsky se pouziva "zivotnych" pripadech (typu "Zemanovska
demagogie"), jindy je -ovy. Bohuzel to ma i MS ve svych lokalizacich.

 Marek Antos wrote in article <199705010924.LAA05475 at ns.felk.cvut.cz>...