Cestina na Netu: -ovsky

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri May 2 10:58:33 CEST 1997

On Thu, 1 May 1997, Miroslav Renda wrote:

> Souhlasim se spravnosti -ovy, i kdyz se mi tento tvar prilis nelibi (v diskut. souvislosti).
> Obecne bych ovsem nedoporucil brat vyjadreni Ustavu pro jazyk cesky jako dogma.
> Nekolikrat mi na jejich informacnim telefonu podali informaci, kterou pohled do posledniho vydani
> pravidel pravopisu vyvratil.

Posledni Pravidla byla po vytisteni doplnena o dodatek, ktery mozna ne
kazdy ma. Teprve s nim byla schvalena jako ucebnice. Dodatek neguje nebo
uvolnuje nektere zmeny, ktere tato Pravidla prinesla.
 Osobne bych byl docela rad, kdyby mi UJC vyvratil (a hlavne: nejen mne)
nektere nesmysly, ktere posledni Pravidla obsahuji.

Zdravi
           Bohumil Chalupa