5.000.000

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Tue Nov 11 08:10:03 CET 1997

>Domnivam se, ze chovani osob, ktere se na vzniku zmineneho reklamniho
>bilboardu podilely, je obecne destruktivni. Podobna reklama pusobi dojmem,
>ze vsechno je dovoleno, neni treba ctit zadne hodnoty, ani osobu
>prezidenta. Podobny nazor je, zel, u nas dnes obecne rozsiren a jeho
>dusledkem je marasmus, ve kterem se nyni nase spolecnost nachazi.
>Vse dobre,
>Vladimir Ptacek

Dobry den,

dnes rano jsem cetl rozhovor s panem Knizakem v casopise Rozhlas, kde
byla zminka i o inkriminovanem plakatu. Pan Knizak v teto veci
prohlasil, ze "Ceska krajina" (hlava pana prezidenta)je jeho oblibena
socha, a psa Dasenku tam pridal pro jeji zobecneni. Pokud zatim nekdo
vidi nejaky dvojsmysl, tak je zbytecne zaujaty. Navic v dobe tvorby
plakatu nebyla pani Veskrnova manzelkou pana prezidenta. (Pri teto
prilezitosti pan Knizak vzpomenul na pani Olgu Havlovou, ktera o moci
a pravomocich manzelky prezidenta nemluvila :(

Presto vam vsem preji hezky den, (i kdyz je mi z nastvanych reakci
trochu smutno),

Pepik Hnojil