5.000.000

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Tue Nov 11 08:15:13 CET 1997

On Tue, 11 Nov 1997, Vladimir Ptacek wrote:

> Domnivam se, ze chovani osob, ktere se na vzniku zmineneho
> reklamniho bilboardu podilely, je obecne destruktivni. Podobna
> reklama pusobi dojmem, ze vsechno je dovoleno, neni treba ctit zadne
> hodnoty, ani osobu prezidenta. Podobny nazor je, zel, u nas dnes
> obecne rozsiren a jeho dusledkem je marasmus, ve kterem se nyni nase
> spolecnost nachazi.  Vse dobre, Vladimir Ptacek

Obavam se, ze situace je mnohem slozitejsi. Proto jsem take puvodni
mirne off-topic zpravu poslal do smajlika. Podle mne jde o hranici,
kde zacina omezovani svobody projevu a protoze Internet je informacnim
mediem budoucnosti, usoudil jsem, ze tu jista souvislost je.

Co se tyce onech destruktivnich osob, pak bych chtel pripomenout, ze
Milan Knizak byl jednim z nemnohych, ktery v tisku vzpomenul pamatku
zesnuleho rektora CVUT Stanislava Hanzla. Presidentu Havlovi prvni
polistopadovy rektor CVUT nestal za to, aby se obtezoval. Naproti tomu
na Hrade (!) napriklad prijal odbarveneho cernocha Michaela Jacksona.

Havel ma zcela jasne a nezpochybnitelne zasluhy o Ceskou republiku.
Presto je ale nutno jasne rici, ze nam v Cechach opet roste kult
osobnosti (Taticek President II), "milujici narod" to jaksi nevidi a
pan president se tomu nijak nebrani.

Vsem, kteri necetli clanek F.X.Dolezala v poslednim Reflexu, jej
doporucuji.

Ales Cepek

katedra mapovani a kartografie                  <cepek at fsv.cvut.cz>
fakulta stavebni CVUT                           tel. (02) 2435 3881
Thakurova 7
166 29 Praha