Missing link Klaus

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Wed Nov 12 18:50:32 CET 1997

At 05:03 PM 11/12/97 +0200, Radek Lucan wrote
>Dear Ross,
>
>Hmm, to bylo skutecne znacne poucne, otevrelo mi to oci, nic
>zajimavejsiho jsem jeste v zivote necetl. Mnohokrat dekuji za
>tvou peci o nasi duchovni stravu.

To jo. Vy to potrebujete jako koza drbani.

>Akorat cely ten komentar
>ma jednu vadu - vubec me to nezajima.

Bojuj s tim. Zkus se premoci.

> A navic, jak nedavno
>probehlo touto konferenci - tema teto konference je
>"konference urcena pro rady a pomoc internetovskym novackum"
>Byl by pro tebe skutecne takovy problem se - nez neco odesles -
>zamyslet nad tim, ma-li prispevek alespon neco s tematem
>konference spolecneho ? Ja netvrdim, ze nize uvedene povidani
>nikoho nezajima, ale - jak by se ti libilo, kdybych ja na tvou adrese
>(nejlepe soukromou, aby to ostatni neunavovalo :-) posilal veci,
>ktere te vubec nezajimaji ?

Posli - zajima mne vsechno. Vy jste exponati hodni dukladneho zkoumani...

> Do konference jsem se prihlasil proto,
>ze jsem na Internetu zacatecnik,

Ze jsi na Internetu zacatecnik je zrejme uz z toho, ze jsi neumazal muj
puvodni post a nechal ho tam cely.. takze pro priste umazavej, umazavej a
umazavej..

Dalsi typickou zacatecnikou chybou je, ze se domnivas, ze na Internetu je
vsechno prisne a presne zorganizovano jako na schuzi ROH.. ted vsichni
zvednou ruku.. nikdo nesmi nic rict jineho..  a tak.  Opak je pravdou .. i
kdyz tahle konference je urcite urcena zacatecnikum na Internetu, tak neni
pouze na vysvetlovani co je to FTP nebo Veronica nebo Archie - docela dobre
sem patri i legracni posty pana Hnojila o tom co je zelenina a co ovoce,
nebo kde je nejaka soutez o kralovnu krasy, nebo kde se da downloadovat
nejaka muzika v MP3 a tak. I tve nejapne pohorsene posty sem patri..
protoze jejich prostrednictvim je pak onem zacatecnikum vysvetleno, ze se
maji uvolnit, zhluboka dychat a nevyskakovat jako prvnackove
"souzkoucitelko - Hedvicek na mne dela osklive ksichty!"

> a v konferenci me zajimaji veci,
>tykajici se Internetu a ne politika. Mel-li bych zajem o politiku,
>najdu si takto zamerenou konferenci a rad v ni budu s tebou
>polemizovat. Tady ale ne a myslim si, ze se mnou v tomto bude
>souhlasit vice lidi.

Urcite. Nechcete zacit cinkat klicema?

>Takze jeste jednou dekuji za hodnotny prispevek, verim, ze se s necim
>podobnym jeste setkam, ale v JINE konferenci.

Ano. Tam se s tim setkas TAKY. :-)

>S pozdravem
>
>RL.

Rosta