Internet Groupware?

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Wed Nov 12 19:19:53 CET 1997

At 07:29 PM 11/12/97 +0200, Ondrej X. Dolezal wrote
> [...]
>prominte cross-posting, tezko se hleda spravna newsgroup.
>Hledam reseni problemu provozovani skupinoveho planovani
>bez moznosti mit uzivatele na 1 siti, situaci kdy spojenim
>je Internet.
>
>Existuje nejaky, dostupny na siti (lepe) nebo komercni
>software ekvivalentni aplikacim jako Organizer ci Schedule+,
>umoznujici data nikoli sdilet nybrz pomoci Internetu distribuovat?
>Vhodnou formou je posilani automatickych mailu se zmenami
>v datech. Nebo: system sdilejici data na serveru, ovsem
>klienti se pripojuji jen obcas - a navic serverem je UNIX?

Neco podobneho jsem videl behal na systemu Caldera (coz je UNIX), co to
bylo nevim, ale snad bude vic informaci na jejich www na www.caldera.com,
WindowsNT by mely dovolovat nastavit Intranet, coz je dalsi moznost a o
automaticke distribuci dat se tady casto hovori v souvislosti s push
technology.. Pointcast nabizi jejich PointCast server, ktery tohle
umoznuje.., a pak jeste Lotus Notes nebo Lotus Domino?

Rosta