Pokus o navrat.

kovomat zelezarstvi.nyrsko at telecom.cz
Thu Nov 13 08:45:31 CET 1997

>     Hi
>
>     Puvodne jsem si myslel, ze vyznam nekterych terminu pochopim z
> anglickeho prekladu nebo z kontextu, ale bohuzel.
>     Muze mi nekdo strucne a jasne (pro zacatecnika) vysvetlit
> vyznam, sinonyma a rozdily nasledujicich terminu ? Mozna staci odkaz
> na URL.
>
> news
> newsgroup
> listserver
> diskusni skupina
> konference
> BBS
>
>     Dale jsem ne uplne pochopil zkratky
> [...]

Na vetsinu tvych dotazu jsem jako novacek nasel odpovedi v knize, ktera tu
jiz byla zminovana a jedna se o knihu od autoru Vladimir Vrabec a Ales
Cepek
Internet :-) ZC pruvodce ceskeho uzivatele; od vydavatelstvi GRADA z roku
1995. Tuto knihu doporucuji pro zacatek.

 Ahoj Franta

Frantisek Schleiss
e-mail://zelezarstvi.nyrsko@telecom.cz
http://web.telecom.cz/kovomat