Hledani na internetu

kovomat zelezarstvi.nyrsko at telecom.cz
Thu Nov 13 08:46:01 CET 1997

Dobry den.

Chtel jsem se zeptat na nekolik veci:
1, Jestli nekde na internetu existuje alespon nejaky seznam diskuznich
skupin, jestli ano, kde a jak je mam hledat. Pokousel jsem se o to na
searchu od telecomu, ale vysledek byl mizivy, cili zadny.

2, Po nekolika neuspesnych pokusech jsem rozchodil Internet News a byl jsem
trochu prekvapen mnozstvim diskuznich skupin. Bohuzel, muj program nenabizi
inteligentni vyhledavani. (Sice mi na telecomu slibili, ze mi poslou nejaky
ten vyhledavac, ale uz je to tri tydny a stale nic.) Chtel jsem si vybrat
ceske skupiny, ale muj vyhledavac vyhledava jen podle nazvu. Muj dotaz zni?
Existuje nejaky vyhledavac, ktery by byl schopen vyhledavat jen cesky
hovorici skupiny? Jestli ano, kde jej mohu ziskat, nebo alespon seznam jen
ceskych skupin.

3, V soucasne dobe mam problemy s pripojenim na NetMeeting. V telecomu mi
rekli, ze ho neprovozuji a ani mi nedali zadnou adresu pocitace, na kterem
se provozuje. Rad bych si jej vyzkousel. Nevi nekdo z vas, na kterem
pocitaci se NetMeeting provozuje (v cestine - anglicky jsem se zacal ucit).

Dekuji za odpoved.

Frantisek Schleiss
e-mail://zelezarstvi.nyrsko@telecom.cz
http://web.telecom.cz/kovomat