Japonsko na ceskem webu

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Fri Nov 14 10:42:31 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Miroslav Suchy wrote:

>Ahoj lidi,
>
>nevedel by nekdo, kde najit na WWW nejake KLOUDNE informace o Japonsku v jazyce ceskem?
>Anglickych linku jsem objevil pomerne dost, ale moje inglis neni zrovna super.
>Ceske vyhledavace jsou skoupe na jakoukoliv informaci o Japonsku s vyjimkou odkazu na kurzovni listek:-)

Jake slovo jste pri vyhledavani zadal? Zkuste: nipon, japan, japonsko,
a ruzne podretezce z techto slov. Dalsi moznosti je zkusit ceskou
verzi AltaVisty, kde muzete rici, ze chcete vyhledat jen ceske
dokumenty (samozrejme ze to neni 100procentni, ale za pokus to jiste
stoji). http://altavista.telia.com/

Pepik Hnojil

P.S.: anebo zkuste vyhledavaci centralu Alenka http://alenka.pinknet.cz