Internet ze zasuvky

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Sun Nov 23 12:18:13 CET 1997

> Odesílatel: Sasa Stelsovsky <janicek at cc.UManitoba.CA>
> Predchazejici nepsal p. Vachtl! Pouzil jsem k ilustraci, ze technolgie neni
> zcela bezna jak snad vyznivalo ze zpravy pana Vachtla. Je vsak bezpochyb
> existujici!

Dekuji panu Stelsovskemu, ze opravil tuto citaci. Tyto vety jsem skutecne
nepsal ja, ale pan Stelsovsky :-), kdyz reagoval ma mnou forwardovany
mail pana Hurycha, ktery v podstate oznamil, ze prenos dat pres elektrickou sit
se nachazi v Kanade v slibnem stadiu rozvoje. Pan Hurych je pritom
expertem v tomto oboru. Mohl by nekdo objasnit (pokud se nejedna primo
o firemni tajemstvi), jak je mozne protlacit pres normalni draty 1 Mbit/sekundu ?
To totiz vyzaduje patrne modulacni frekvenci pres 1 MHz v siti, coz pri normalnim
nekoaxialnim kabelu vypada jako dosti velke sci-fi. ( Zpravy o Nortelu a Norwebu
pritom o teto fantasticke prenosove rychlosti explicitne pojednavaji) Diky.