Internet ze zasuvky/1 Mbit za sekundu ?

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Mon Nov 24 10:58:52 CET 1997

Odesílatel: Jaroslav Klaus <J.Klaus at sh.cvut.cz>
> Dekuji panu Stelsovskemu, ze opravil tuto citaci. Tyto vety jsem skutecne
> nepsal ja, ale pan Stelsovsky
Omlouvam se Vam. Nechal jsem se zmast vasim nethreadovanym prispevkem
s ne zcela obvyklym typem oznaceni citace pana Stelsovskeho.
Jarda Klaus
----------===================================================
Nic se nedeje. Jinak, mohl by nekdo objasnit (pokud se nejedna primo
o firemni tajemstvi), jak je mozne protlacit pres normalni draty 1 Mbit/sekundu ?
To totiz vyzaduje patrne modulacni frekvenci pres 1 MHz v siti, coz pri normalnim
nekoaxialnim kabelu vypada jako dosti velke sci-fi. ( Zpravy o Nortelu a Norwebu
pritom o teto fantasticke prenosove rychlosti explicitne pojednavaji) Diky.

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine) UNIVERSUM,
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
+ individualni reserse na Internetu
e-mail: univers at comp.cz,
  nebo: vachtl at scientist.com
telefon 02/302 48 60   Praha 6