Internet ze zasuvky

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Mon Nov 24 11:15:21 CET 1997

On Sun, 23 Nov 1997, Jaroslav Klaus wrote:

> Priklad (neni prilis prakticky, ale pouze ilustrativni):
> Do zasuvky date krabicku ve tvaru spinace sepnete a o nekolik bloku budov
> dal vam to muze rosvitit lampicku. Srdcem vsech techto komponent je neuronovy
> cip,

Mozna to opravdu neni prilis ilustrativni priklad. Asi je trochu rozdil,
jestli po rozvodne siti prenasim signaly typu "neco sepni" (tak funguji i
spinaci hodiny na ruzne sazby - pokud se nemylim), nebo jestli z toho chci
udelat pocitacovou sit o uvadene rychlosti 1 Mb/s. Stale mi neni jasna
ochrana proti vf ruseni od pripojenych spotrebicu a odstraneni dalsich
rusivych vlivu (silovy dvouzilovy kabel asi neni nejlepsi vedeni pro vf
signal).

Jirka

					Jiri Vesely
					Stavebni fakulta CVUT Praha