Ochranne znamky

Lukas Mizoch xmizoch at prf1.osu.cz
Mon Nov 24 11:39:10 CET 1997

Preji hezky den.
Potykam se s problemem pri psani seminarni prace. Potreboval bych
vedet, jake maji byt u nize uvedenych nazvu presne ochranne znamky.
Dival jsem se do knih, ale co publikace, to jiny nazev (zapsane
ochranne znamky, registrovane obchodni znamky, zapsane znamky apod.).
Pokud by nekdo zarucene vedel, co kde ma byt, byl bych mu velmi vdecny
za odpoved.
Melo by to byt stylem:
MS-DOS je zapsana obchodni znamka Microsoft Corporation.

Nazvy produktu a firem:
Pegasus Mail
Mercury
Charon

Novell
NetWare
MHS
NDS

Netscape
Netscape Navigator

Microsoft
MS-Windows
MS-Word
MS-Internet Explorer
MS-Internet Mail
MS-DOS
MS-Word

Predem dekuji za odpovedi.

| Lukas Mizoch, student      (ragimiri at usa.net) |
| Science Faculty, The University of Ostrava    |
| http://www1.osu.cz/home/xmizoch               |
| http://www.geocities.com/EnchantedForest/9119 |