KONEC mrp.cz

Martin Tkadlec mtk at vs.inext.cz
Tue Oct 14 19:41:38 CEST 1997

Martin Bily wrote:

> Vzhledem k masovemu rozesilani nevyzadane reklamy blokuji
> pro domenu mrp.cz od dnesniho dne zasilani prispevku
> do vsech konferenci vedenych na cs.felk.cvut.cz.
>
> S pozdravem,
>       Martin Bily
>
> Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
> Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
> Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
> Praha 2, Czech Republic

Toto reseni mi pripada maximalne sproste, co kdyz v te domene ma
mailbox i nekdo jiny a nema kvuli tomuto omezenemu opatreni pristup
do zadne konference na tom vasem serveru. Nad tim asi nikdo nepremyslel.
Uz to slysim: "At si ma, dobre mu tak"

Co byste rekli na to, kdyby vam nekdo jeste nad vama kvuli nejake
podobne blbosti "prestrihl slauch" a rekl, ze je konec se vsim na
cs.felk.cvut.cz.

Co vy na to ???????

--

MTKNet - Martin Tkadlec