KONEC mrp.cz

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Tue Oct 14 20:09:37 CEST 1997

At 07:41 PM 10/14/97 +0200, Martin Tkadlec wrote

>Toto reseni mi pripada maximalne sproste, co kdyz v te domene ma
>mailbox i nekdo jiny a nema kvuli tomuto omezenemu opatreni pristup
>do zadne konference na tom vasem serveru.

Presne - naprosto logicke..

>Nad tim asi nikdo nepremyslel.

Premysleni neni v Cesku moc popularni... neda se to rychle ukrast,
zprivatizovat a zbohatnout na tom pres noc.

>Uz to slysim: "At si ma, dobre mu tak"

Lhostejnost ta naopak v Cesku popularni je...

>Co byste rekli na to, kdyby vam nekdo jeste nad vama kvuli nejake
>podobne blbosti "prestrihl slauch" a rekl, ze je konec se vsim na
>cs.felk.cvut.cz.

Jeceli by jak sakali.. :-)

>Co vy na to ???????

Nic. Budou se tvarit unyle... a zitra nam tu nejaky 21-lety prostacek bude
prednaset o netiquette.. :-)

>MTKNet - Martin Tkadlec

Rosta