KONEC mrp.cz

JUHAS3 at hermes.zcu.cz JUHAS3 at hermes.zcu.cz
Wed Oct 15 14:26:27 CEST 1997

> At 10:40 AM 10/15/97 +0200, =?ISO-8859-2?Q?Luk=E1=B9_Mi=BEoch?= wrote

> To je prece tim, ze jsem starej, blbej a nevzdelanej! Ze jo? Uhodl jsem?
> Duchodci do plynu! Cigani do Kanady! Uz budete brzo ynzynyr??? Vypada to ze
> jo...

Je mi jasne, ze budu mozna bojovat s vetrnymi mlyny, nicmene zkusim
to. (a s otevrenym hledim)
Na tom, ze ma nekdo 10, 21 nebo 60 let neshledavam v zasade nic
odsouzenihodneho. A proc take?
Neni Internet bajecnym mistem pro odstraneni vekovych rozdilu?
Tady preci nemusite byt obtezovani skutecnostmi jak dany clovek
vypada, kolik ma let, co dela, do jake soc. skupiny patri...
a muzete se soustredit na jeho myslenkovy projev.
Jestlize je tento projev mdly, pak jej pravdepodobne nezmeni ani
ziskani nejakeho toho titulu (ale muze :-). Konec koncu, nikdo nikoho
nenuti, aby se zucastnoval te ci one konference, nebo aby cetl
prispevky toho ci onoho obstarozniho seladona nebo mladeho holobradka.
Budiz tedy opet konference smajlik ponekud vice vecna.
 A nyni, vy kdoz nesouhlasite, kamenujte.