Rostovi H.

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Wed Oct 15 14:31:32 CEST 1997

On Wed, 15 Oct 1997, Ross Hedvicek wrote:

> To je prece tim, ze jsem starej, blbej a nevzdelanej! Ze jo? Uhodl jsem?
> Duchodci do plynu! Cigani do Kanady! Uz budete brzo ynzynyr??? Vypada to ze
> jo...
>
> Rosta

Mily Rosto,

invektivy a urazky jsi v teto konferenci vrsil predevsim Ty.

Ostatni ucastniky, kteri s Rostou chteji diskutovat, bych rad pozadal,
aby tak cinili mimo tuto konferenci. Pokud Vas Rosta svymi nazory zaujal,
muzete se o jeho aktivitach vice dozvedet na jeho strance:

        http://www.cyberstreet.com/users/~naafetee/75201.htm

Pokud by ses Rosto citil mym predeslym navrhem osobne omezen,
napis mi a muzeme se domluvit, ze bych Ti napriklad zridil
Tvoji osobni konferenci ... abys mel platformu pro sve nazory.
Konference `smajlik' byla ale opravdu zrizena pro neco jineho.

Ales Cepek

katedra mapovani a kartografie                  <cepek at fsv.cvut.cz>
fakulta stavebni CVUT                           tel. (02) 2435 3881
Thakurova 7
166 29 Praha