Rostovi H.

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Wed Oct 15 15:21:05 CEST 1997

At 02:31 PM 10/15/97 +0200, Ales Cepek wrote

>Mily Rosto,
>
>invektivy a urazky jsi v teto konferenci vrsil predevsim Ty.

Sem si nevsim... :-/

>Ostatni ucastniky, kteri s Rostou chteji diskutovat, bych rad pozadal,
>aby tak cinili mimo tuto konferenci. Pokud Vas Rosta svymi nazory zaujal,
>muzete se o jeho aktivitach vice dozvedet na jeho strance:
>
>        http://www.cyberstreet.com/users/~naafetee/75201.htm

Dekuji za reklamu - neporusil jsi tom svuj vlastni zakon, delat nekomu
reklamu? :-)

>Pokud by ses Rosto citil mym predeslym navrhem osobne omezen,
>napis mi a muzeme se domluvit, ze bych Ti napriklad zridil
>Tvoji osobni konferenci ... abys mel platformu pro sve nazory.

O tu osobni konfererenci bych mel zajem. Tedy presneji ANO ANO ANO - JISTE
POCHOPITELNE !!! Zrid to prosim te co nejdriv. Konferenci pro me nazory
bych chtel pojmenoval VAPNO  - adresa tedy bude <vapno at cs.felk.cvut.cz> -
bude pochopitelne pristupna vsem i tem co se mnou (dosud, docasne)
nesouhlasi. Takze konferenci zrid a dej mne tam jako listownera at k tomu
mam pristup - ja uz ten zbytek zvladnu sam. Dekuji moc. Muzu si potom delat
na to VAPNO reklamu na smajliku? Jako tak nejak .. z protekce?  Abych si
pripomel tu atmosferu cesstvi... :-)

>Konference `smajlik' byla ale opravdu zrizena pro neco jineho.

Omlouvam se, ze jsem vyrusil vase kruhy...

Rosta