KONEC mrp.cz

Lukáš Mižoch XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ
Wed Oct 15 15:30:28 CEST 1997

Dne 15 Oct 97 v 13:34 napsal(a) Ross Hedvicek:

> To je prece tim, ze jsem starej, blbej a nevzdelanej! Ze jo? Uhodl jsem?
Nic takoveho jsem nerekl! Jenom upozornuji na zajimavy fakt, ktery
primo vyplyva z textu Vaseho dopisu (...nejaky 21-lety holobradek...,
...blby ynzynyr..., apod.).
> Duchodci do plynu!
No comment.
>Cigani do Kanady!
Ano, ja jsem z Marianskych Hor. At zije starostka!!!
>Uz budete brzo ynzynyr??? Vypada to ze jo...
To byste prohadal. Uz z toho, ze studuji na Ostravske univerzite jste
mohl uhodnout, ze ze mne urcite NEBUDE inzenyr.

| Lukas Mizoch, student PrF OsU                 |
| http://www1.osu.cz/home/xmizoch               |
| http://www.geocities.com/EnchantedForest/9119 |