Photoshop

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Thu Oct 16 22:39:41 CEST 1997

Dobias Ladislav wrote:

> [...]

No nauci, ale funguje pak ten clovek jako cvicena opice. Myslim, ze je daleko
lepsi, kdyz zna clovek algoritmy tech filtru, ktere program umoznuje (alespon
ramcove), aby je mohl take CILENE a UCELOVE pouzivat a ne jen stilet od boku
a cekat "co mi z toho zase vyjde".

> Dobry den,
>
> celkem pred nedavnem jsem se dozvedel o kreslicim programu GIMP,
> ktery je (a bude) volne siritelny (dle GPL), a ktery se moznostmi jiz
> blizi Photoshopu a navic brzy bude verze progamu 1.0, ktera vypada jiz
> velmi slibne (momentalne je verze 0.99.13).

uz je verze 0.99.14  :-)

> Kamarad mi dal nejake odkazy na Tipy&Triky, Tutorialy a pod. nejen
> ke GIMPovi, ale i napr. na Kai's Power Tips&Tricks pro Adobe
> Photoshop (ty mi ale zrovna dneska nefungovaly...), ktere jsem

Jo  zapomel jsem ti, Lado, jeste rict, ze je mam (prave kvuli te rychlosti)
zamirrorovane u sebe na HELLu.Jarda