telefonni seznam CR

Bejda Jindrich nitas at unl.pvtnet.cz
Thu Oct 16 23:31:55 CEST 1997

Zdravim,
mel bych jednu prosbu,vydava se tento telefoni seznam take pro severocesky kraj?Myslim na cd,kde
se da koupit a co asi stoji?Poradite mi?Diky.
Jindrich Bejda  NITAS s.r.o.
E-mail:   nitas at unl.pvtnet.cz
               jindra at nitas.cz
Http://www.nitas.cz
Tel    :    035-55 922 , 54 703
Fax   :    035-55 922 , 54 703
Mobil :   0602 403 533

----------
Odesílatel: Tomáš Trapl <trapl at karnet.fsih.cvut.cz>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz
Pøedmìt: Re: telefonni seznam CR
Datum: 16. øíjna 1997 22:07

>Na http://iol.telecom.cz/TLF/tlf.htm je telefonni seznam CR (bytove
>stanice, organizace, faxy). Pokud si dobre pamatuji, jeste nedavno byla
>tato sluzba pristupna pouze zakaznikum Intenet OnLine (pripojeni pres
>SPT).

Ta databaze sirena na CD je lepsi - umoznuje i reverzni hledani (kdyz znam cislo najde mi jmeno a adresu)
Bohuzel ji mam starsi a jen pro bytove stanice v Praze.
Potesilo by me to reverzni hledani na internetu, ale asi mam smulu.
---
Tomas Trapl - CVUT FS, K238
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Tel: 02-24915319/268