Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Lukáš Mižoch XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ
Fri Oct 17 13:44:41 CEST 1997

Dne 17 Oct 97 v 8:30 napsal(a) Martin Hruby:

> Nahodou jsem na Invexu na tu firmu narazil. Program na hromadne
> rozesilani posty nabizela na letacich jako svuj produkt. Jestli to nekdo
> koupi, mame se jeste na co tesit.
To mate tedy pravdu.
P.S.: Dosel mi dopis od nejakeho cloveka z MRP.CZ, ale obsahoval jen
muj puvodni e-mail a to bylo vse. Doslo to taky nekomu?
P.S.2: Jak je to s Rostovou konferenci? Uz je?

| Lukas Mizoch, student PrF OsU                 |
| http://www1.osu.cz/home/xmizoch               |
| http://www.geocities.com/EnchantedForest/9119 |