Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Oct 17 14:11:03 CEST 1997

At 01:44 PM 10/17/97 +0200, =?ISO-8859-2?Q?Luk=E1=B9_Mi=BEoch?= wrote

>P.S.2: Jak je to s Rostovou konferenci? Uz je?

Neni, furt neni, to vis lidi toho v Cesku naslibujou, kazdy hledi kde by co
ukradl a ne udelal neco pro toho druheho, kazdy se tam uci od Klause a
Kozeneho, oni si tam mysli ze Klaus s Kozenym jsou svetovi ekonomi, no a po
jejich vzoru vysledkem je hovno hovno... takze nic, aspon zatim.

Zatim se ale muzes prihlasit do FAN club of Ross Hedvicek, staci poslat
email na adresu <sme-l at savba.sk> a ono te to prida na list...

Rosta