Piktogramy na Netu

Jiri Barborik jiri.barborik at pinknet.cz
Mon Oct 20 11:14:33 CEST 1997

Miroslav Suchy wrote:

> nevedel by nekdo odkaz na nejake misto na Webu, kde lze najit piktogramy, ci jak to nazvat, ktere se pouzivaji v el. komunikaci na Siti?
>
> Mam na mysli neco jako :-) a pod.

Hi,

pripojuji se k Romanovi, myslim, ze jeho stranky s emoticony jsou
v jazyce anglickem, cesky jsem je videl zrovna vcera na serveru
Fakultni nemocnice Olomouc
				http://www.fnol.cz

Nevim ted presne z hlavy adresu, ale je to na osobni strance
Ing. Terbra. Nemocnicni server neni zatim moc rozsahly, takze to najdes
hodne rychle...

   tel.: +420 603 498292                    redigy - the web factory
   mailto:jiri.barborik at pinknet.cz       krapkova 28  779 00 olomouc