"KONEC mrp.cz" a "Co vam jebe?" a "Zajimava nabidka" a "Chce to myslet..." a tak dale

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Mon Oct 20 11:58:11 CEST 1997

Sorry, ze se k tomu vracim, ale neda mi to.

Je mi jasne, ze na nejakou vec muze mit vice lidi ruzne nazory,
skoro bych az rekl, ze je to docela prirozene. O rozdilnych
nazorech se da samozrejme diskutovat. Sejdou-li se lide
s rozdilnymi nazory, pokud jsou alespon trochu inteligentni,
dokazou tuto diskuzi vest zajiste slusne a korektne.
Lec to, co predvedli nekteri smajlici pri diskuzi na tema viz
Subject, me docela zarazilo (nebudu ani jmenovat, ani citovat).
Ne ze bych byl puritan, ktery nevi, jak pomuze, kdyz si clovek
ulevi poslanim nekoho nekam, ale na takovych "verejnych"
mistech, jako je treba konference, by se clovek mohl trochu
krotit. A pokud ma nekdo pocit, ze nekoho nekam poslat proste
musi, vzdy to lze udelat s noblesou a v takovem pripade je
ten efekt (alespon pro mne) vzdy vyraznejsi nez konkretni
pojmenovani cilovych mist.

Toz tak. Zatim howgh.

Radek Lucan