Vstanou novi komuniste.... a budou mit este vetsi knir nez Klaus!! :-))

Aleksi Sedo aleksi at beba.cesnet.cz
Thu Oct 23 13:15:21 CEST 1997

Mily Rosto,

Nejsem si jist, zda prispevky patri do smailiku podle toho, jestli Ti
jsou ci nejsou k smichu. Asi mnoho z nas vnima pitoresknost nasi
reality. Presto mam radu duvodu se domnivat, ze ne vsichni byli komousi,
ne vsichni si prejem to co mame (jak vtipne rikas, co jsme si vycinkali)
a ne vsichni obdivuji Kozeneho. Tve casto puzivane "vsichni" a "vsechno"
ci take "to vite, Cesi" (muzes se stejnou logikou, jsi-li ji schopen,
dosadit treba Zidy nebo cernochy)  v praxi, at spolecenske ci
biologicke, neexistuje (musim sebekriticky priznat ze v pripade komousu
mam tez tendenci generalizovat- je ovsem rozdil mezi vecmi, ktere si
volime a ktere jsou dany).  Jiste by bylo povzbudive vedet co zasluzneho
pro napravu pomeru v nasi zaostale zemi jsi udelal ci delas, zatimco my
VSICHNI jsme kamaradili s StB a ted si VSICHNI valime sunky. Mozna ted
rada z nas premysli, jake by to bylo pekne, kdyby takovy frajer jako Ty
to vzal do ruky...

Zkratka, az se zase budes priste potrebovat vytahovat, posli to do
Smajliku.

Aleksi